Plus size Blogs > VegasAngel76's blogs > The Big " O"
The Big " O" Sort by:
Qadesh
Available only
to logged in members

total posts: 94
Posted on Tue, Aug 19, 2008 17:59

Hello Ladies, Seems that I am the first to "bite the bullet" (no not the little silver one) and say yes I have. Come on ladies are we all having amnesia? Were you all blessed with ability to have orgasms out of the cradle, your youth,your teen age years? Or have such an exceptional lover? Or familiar with the art of self-pleasuring? Dang it I was not so lucky. I was a late bloomer to the pleasures of having an orgasm. Tender age of 24. So pretty much a span of years that the academy award for best fake orgasm goes to.....!!lol However, after realizing what I had been missing out on made me a bit more vocal. Achieving orgasm is a learned skill as individual as we all are. So in my youth and ignorance that would be a yes. Now let's hear from some of the men....drum roll gentleman.... Qadesh


Reply / add comments   Quote   Report abuse    0 up Bookmark and Share
wyldechild
Available only
to logged in members

total posts: 613
Posted on Tue, Aug 19, 2008 17:48

Nope, don't fake it. And don't apologize for not faking it either. If he isn't "up to par" and my teaching him my likes and dislikes hasn't helped, I certainly am not going to give him positive reinforcement for a lousy performance.


Reply / add comments   Quote   Report abuse    0 up Bookmark and Share
Available only
to logged in members

total posts: 132
Posted on Tue, Aug 19, 2008 07:24

Quoting: Originally posted by ozredhead62 Nope never had to, lucky me.:) Wouldn't fake it though, whats the point, where do you go from there???? What about you Vegas?...come on, do tell.

Hahahahaha ! Well, no I have never faked it but I have been extremely bored and could not wait for him to get off of me because he had no sense of what he was doing ! I've had a man who was like a jack rabbit, I've had a man so small I couldn't hardly feel anything. I've beed poked and prodded and squished and rubbed the wrong way. I have no problem teaching a man how to please me and get me there, as I am also a receptive and willing student to learn from him how he likes to be loved. Are you ladies all for playing teacher ?

Available only
to logged in members

0 up Bookmark and Share
ozredhead62
Available only
to logged in members

total posts: 1011
Posted on Tue, Aug 19, 2008 06:19

Nope never had to, lucky me.:) Wouldn't fake it though, whats the point, where do you go from there???? What about you Vegas?...come on, do tell.


Life is only as wonderful as you think it is.

Reply / add comments   Quote   Report abuse    0 up Bookmark and Share
AmuseMe
Available only
to logged in members

total posts: 850
Posted on Tue, Aug 19, 2008 04:58

Quoting: Originally posted by VegasAngel76 Have you ever FAKED it ? To get it overwith ? To make him feel better ? Men have you ever faked it ? Can you ?

If he's not doing the job, I damn sure ain't gonna make him think he is!! lol! Good one VA


In your rocking-chair, by your window dreaming, shall you long, alone. In your rocking-chair, by your window, shall you dream such happiness as you may never feel. –Theodore Dreiser

Reply / add comments   Quote   Report abuse    0 up Bookmark and Share
truefriendinme
Available only
to logged in members

total posts: 638
Posted on Tue, Aug 19, 2008 01:27

Seems out of the 19 that have viewed this, only I am responding. Hmmm, Vegas. Are they too chicken? I'm not. I can say with absolute, unabashed, no-nonsense, completely, whole-heartedly: YES, YES, YES! (LOL!) I have absolutely faked it. Hell, in the last few years of my marraige, I faked it 99.9% of the time. Good grief...it would never had ENDED otherwise! Towards the end, I just stopped even trying. I just wanted it OVER with! Good Golly Miss Molly! And let me tell you something. I cannot WAIT until I meet the one with whom I can once more enjoy those "relations" like I used to. I believe with the right person, there will be a much reduced "faked it" /to/ "not faked it" ratio! ;) --True


Reply / add comments   Quote   Report abuse    0 up Bookmark and Share
Follow - Email me when people comment